Kunstneriske Partnerskaber i den Åbne Skole? Forskningsdesign for Børn og Unges Møde med Kunst i Skolen
Research output: Book/Report › Report › Research
Documents
- Haastrup et al_Kunstneriske_partnerskaber_i_den_aabne_skole_endelig_2017_(Rapport)
Final published version, 995 KB, PDF document
Rapporten er en videreførelse af "Effekten af børns og unges møde med kunst" og opstiller et overordnet forskningsdesign for projekter, hvor børn, unge, kunstnere, lærere og formidlere mødes om kunstneriske processer og læring.
Forskningsdesignet baserer sig på to grundlæggende spørgsmål – dels hvilken betydning mødet med kunsten har for forskellige deltagere og dels, hvordan man kan evaluere på denne betydning. Herudover diskuteres mulighederne for at etablere møder om kunsten i forskellige partnerskabsmodeller.
Forskningsdesignet baserer sig på to grundlæggende spørgsmål – dels hvilken betydning mødet med kunsten har for forskellige deltagere og dels, hvordan man kan evaluere på denne betydning. Herudover diskuteres mulighederne for at etablere møder om kunsten i forskellige partnerskabsmodeller.
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | København |
---|---|
Publisher | Statens Kunstfond |
Number of pages | 31 |
ISBN (Print) | 978-87-92681-04-1 |
Publication status | Published - 2017 |
Links
- https://www.kunst.dk/publikationer/2017/kunstneriske-partnerskaber-i-den-aabne-skole/
Final published version
Number of downloads are based on statistics from Google Scholar and www.ku.dk
No data available
ID: 196907932