Kært barn har (stadig) mange navne …: Kommentar til C.F. Binau og D. Salomonsen: “Redskab til analyse af integreret naturfag”, MONA 2019‑1

Research output: Contribution to journalLiterature reviewResearchpeer-review

Standard

Kært barn har (stadig) mange navne … : Kommentar til C.F. Binau og D. Salomonsen: “Redskab til analyse af integreret naturfag”, MONA 2019‑1. / Lindvig, Katrine.

In: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, Vol. 2019, No. 2, 2019, p. 102.

Research output: Contribution to journalLiterature reviewResearchpeer-review

Harvard

Lindvig, K 2019, 'Kært barn har (stadig) mange navne …: Kommentar til C.F. Binau og D. Salomonsen: “Redskab til analyse af integreret naturfag”, MONA 2019‑1', MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, vol. 2019, no. 2, pp. 102.

APA

Lindvig, K. (2019). Kært barn har (stadig) mange navne …: Kommentar til C.F. Binau og D. Salomonsen: “Redskab til analyse af integreret naturfag”, MONA 2019‑1. MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, 2019(2), 102.

Vancouver

Lindvig K. Kært barn har (stadig) mange navne …: Kommentar til C.F. Binau og D. Salomonsen: “Redskab til analyse af integreret naturfag”, MONA 2019‑1. MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2019;2019(2):102.

Author

Lindvig, Katrine. / Kært barn har (stadig) mange navne … : Kommentar til C.F. Binau og D. Salomonsen: “Redskab til analyse af integreret naturfag”, MONA 2019‑1. In: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2019 ; Vol. 2019, No. 2. pp. 102.

Bibtex

@article{713acc7981534b8e9723cbde5c75514e,
title = "K{\ae}rt barn har (stadig) mange navne …: Kommentar til C.F. Binau og D. Salomonsen: “Redskab til analyse af integreret naturfag”, MONA 2019‑1",
author = "Katrine Lindvig",
year = "2019",
language = "English",
volume = "2019",
pages = "102",
journal = "MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik",
issn = "1604-8628",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
number = "2",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Kært barn har (stadig) mange navne …

T2 - Kommentar til C.F. Binau og D. Salomonsen: “Redskab til analyse af integreret naturfag”, MONA 2019‑1

AU - Lindvig, Katrine

PY - 2019

Y1 - 2019

UR - https://tidsskrift.dk/mona

M3 - Literature review

VL - 2019

SP - 102

JO - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

JF - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

SN - 1604-8628

IS - 2

ER -

ID: 231513177