Erfaring og læring i Naturklassen: Evaluering på basis af analyserne af lærernes undervisningsdagbøger

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Standard

Erfaring og læring i Naturklassen : Evaluering på basis af analyserne af lærernes undervisningsdagbøger. / Stelter, Reinhard.

Udeundervisning i Folkeskolen: Et Casestudie om en Naturklasse på Rødkilde Skole og Virkningerne af en Ugentlig Obligatorisk Naturdag på Yngste Klassetrin i Perioden 2000-2003. ed. / Erik Mygind. København : Museum Tusculanum, 2005. p. 232-256.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Harvard

Stelter, R 2005, Erfaring og læring i Naturklassen: Evaluering på basis af analyserne af lærernes undervisningsdagbøger. in E Mygind (ed.), Udeundervisning i Folkeskolen: Et Casestudie om en Naturklasse på Rødkilde Skole og Virkningerne af en Ugentlig Obligatorisk Naturdag på Yngste Klassetrin i Perioden 2000-2003. Museum Tusculanum, København, pp. 232-256.

APA

Stelter, R. (2005). Erfaring og læring i Naturklassen: Evaluering på basis af analyserne af lærernes undervisningsdagbøger. In E. Mygind (Ed.), Udeundervisning i Folkeskolen: Et Casestudie om en Naturklasse på Rødkilde Skole og Virkningerne af en Ugentlig Obligatorisk Naturdag på Yngste Klassetrin i Perioden 2000-2003 (pp. 232-256). Museum Tusculanum.

Vancouver

Stelter R. Erfaring og læring i Naturklassen: Evaluering på basis af analyserne af lærernes undervisningsdagbøger. In Mygind E, editor, Udeundervisning i Folkeskolen: Et Casestudie om en Naturklasse på Rødkilde Skole og Virkningerne af en Ugentlig Obligatorisk Naturdag på Yngste Klassetrin i Perioden 2000-2003. København: Museum Tusculanum. 2005. p. 232-256

Author

Stelter, Reinhard. / Erfaring og læring i Naturklassen : Evaluering på basis af analyserne af lærernes undervisningsdagbøger. Udeundervisning i Folkeskolen: Et Casestudie om en Naturklasse på Rødkilde Skole og Virkningerne af en Ugentlig Obligatorisk Naturdag på Yngste Klassetrin i Perioden 2000-2003. editor / Erik Mygind. København : Museum Tusculanum, 2005. pp. 232-256

Bibtex

@inbook{ad5ab5d0e2b611dbbee902004c4f4f50,
title = "Erfaring og l{\ae}ring i Naturklassen: Evaluering p{\aa} basis af analyserne af l{\ae}rernes undervisningsdagb{\o}ger",
abstract = " ",
author = "Reinhard Stelter",
note = "PUF 2005 5200 121",
year = "2005",
language = "Dansk",
isbn = "8763503700",
pages = "232--256",
editor = "Erik Mygind",
booktitle = "Udeundervisning i Folkeskolen",
publisher = "Museum Tusculanum",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Erfaring og læring i Naturklassen

T2 - Evaluering på basis af analyserne af lærernes undervisningsdagbøger

AU - Stelter, Reinhard

N1 - PUF 2005 5200 121

PY - 2005

Y1 - 2005

N2 -  

AB -  

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 8763503700

SP - 232

EP - 256

BT - Udeundervisning i Folkeskolen

A2 - Mygind, Erik

PB - Museum Tusculanum

CY - København

ER -

ID: 60588