De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Standard

De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. / Daryai-Hansen, Petra.

Tidlig sprogstart i skolen. ed. / Annette Søndergaard Gregersen. København : Samfundslitteratur, 2017. p. 14-25.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Harvard

Daryai-Hansen, P 2017, De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. in A Søndergaard Gregersen (ed.), Tidlig sprogstart i skolen. Samfundslitteratur, København, pp. 14-25.

APA

Daryai-Hansen, P. (2017). De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. In A. Søndergaard Gregersen (Ed.), Tidlig sprogstart i skolen (pp. 14-25). Samfundslitteratur.

Vancouver

Daryai-Hansen P. De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. In Søndergaard Gregersen A, editor, Tidlig sprogstart i skolen. København: Samfundslitteratur. 2017. p. 14-25

Author

Daryai-Hansen, Petra. / De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. Tidlig sprogstart i skolen. editor / Annette Søndergaard Gregersen. København : Samfundslitteratur, 2017. pp. 14-25

Bibtex

@inbook{d05773435da54082887fbcef88c65568,
title = "De 12 praksisanbefalinger - elevers og l{\ae}reres erfaringer i en dansk kontekst",
author = "Petra Daryai-Hansen",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "9788759326220",
pages = "14--25",
editor = "{S{\o}ndergaard Gregersen}, Annette",
booktitle = "Tidlig sprogstart i skolen",
publisher = "Samfundslitteratur",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst

AU - Daryai-Hansen, Petra

PY - 2017

Y1 - 2017

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788759326220

SP - 14

EP - 25

BT - Tidlig sprogstart i skolen

A2 - Søndergaard Gregersen, Annette

PB - Samfundslitteratur

CY - København

ER -

ID: 170609085