Konkurrenceret II: Markedsføringsret, danske og EU-retlige markedsføringsregler

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportKompendium/lecture notes

Standard

Konkurrenceret II : Markedsføringsret, danske og EU-retlige markedsføringsregler. / Heide-Jørgensen, Caroline (Redaktør).

Efterår 2007 udg. København : Museum Tusculanum, 2007. 315 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportKompendium/lecture notes

Harvard

Heide-Jørgensen, C (red.) 2007, Konkurrenceret II: Markedsføringsret, danske og EU-retlige markedsføringsregler. Efterår 2007 udg, Museum Tusculanum, København.

APA

Heide-Jørgensen, C. (red.) (2007). Konkurrenceret II: Markedsføringsret, danske og EU-retlige markedsføringsregler. (Efterår 2007 udg.) Museum Tusculanum.

Vancouver

Heide-Jørgensen C, (ed.). Konkurrenceret II: Markedsføringsret, danske og EU-retlige markedsføringsregler. Efterår 2007 udg. København: Museum Tusculanum, 2007. 315 s.

Author

Heide-Jørgensen, Caroline (Redaktør). / Konkurrenceret II : Markedsføringsret, danske og EU-retlige markedsføringsregler. Efterår 2007 udg. København : Museum Tusculanum, 2007. 315 s.

Bibtex

@book{b187c9d027d011dd98d5000ea68e967b,
title = "Konkurrenceret II: Markedsf{\o}ringsret, danske og EU-retlige markedsf{\o}ringsregler",
editor = "Caroline Heide-J{\o}rgensen",
year = "2007",
language = "Dansk",
publisher = "Museum Tusculanum",
edition = "Efter{\aa}r 2007",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Konkurrenceret II

T2 - Markedsføringsret, danske og EU-retlige markedsføringsregler

A2 - Heide-Jørgensen, Caroline

PY - 2007

Y1 - 2007

M3 - Kompendium/lecture notes

BT - Konkurrenceret II

PB - Museum Tusculanum

CY - København

ER -

ID: 4156889