Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af læring og evaluering, støttet af Undervisningsministeriet.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Standard

Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af læring og evaluering, støttet af Undervisningsministeriet. / Borgnakke, Karen (Redaktør).

Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 2009.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Harvard

Borgnakke, K (red.) 2009, Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af læring og evaluering, støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling.

APA

Borgnakke, K. (red.) (2009). Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af læring og evaluering, støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling.

Vancouver

Borgnakke K, (ed.). Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af læring og evaluering, støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 2009.

Author

Borgnakke, Karen (Redaktør). / Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af læring og evaluering, støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 2009.

Bibtex

@book{38b99fa7922d4727830327e705d19604,
title = "Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af l{\ae}ring og evaluering, st{\o}ttet af Undervisningsministeriet.",
editor = "Karen Borgnakke",
year = "2009",
language = "Dansk",
publisher = "Institut for Medier, Erkendelse og Formidling",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af læring og evaluering, støttet af Undervisningsministeriet.

A2 - Borgnakke, Karen

PY - 2009

Y1 - 2009

M3 - Rapport

BT - Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af læring og evaluering, støttet af Undervisningsministeriet.

PB - Institut for Medier, Erkendelse og Formidling

ER -

ID: 33561015