To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Standard
To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning. / Misfeldt, Morten.
Viden om lærere: lærerviden. Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT), 2011. s. 72-86.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Harvard
Misfeldt, M 2011, To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning. i Viden om lærere: lærerviden. Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT), s. 72-86.
APA
Misfeldt, M. (2011). To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning. I Viden om lærere: lærerviden (s. 72-86). Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT).
Vancouver
Misfeldt M. To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning. I Viden om lærere: lærerviden. Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT). 2011. s. 72-86
Author
Bibtex
@inbook{1657cbd2bd1947a7947a5b87774cb81e,
title = "To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning",
author = "Morten Misfeldt",
year = "2011",
language = "Dansk",
pages = "72--86",
booktitle = "Viden om l{\ae}rere: l{\ae}rerviden",
publisher = "Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT)",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - To aspekter af design i matematikdidaktisk forskning
AU - Misfeldt, Morten
PY - 2011
Y1 - 2011
M3 - Bidrag til bog/antologi
SP - 72
EP - 86
BT - Viden om lærere: lærerviden
PB - Nationalt Videncenter for Matematikdidaktik (NAVIMAT)
ER -
ID: 227417069