Standard
Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København : Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål. / Frederiksen, Jan Thorhauge.
Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København. UCSJ-IMODUS, 2013. s. 95-159.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Harvard
Frederiksen, JT 2013,
Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København: Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål. i
Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København. UCSJ-IMODUS, s. 95-159. <
http://imodus.dk/wp-content/uploads/2011/11/ihk_samlet.pdf>
APA
Frederiksen, J. T. (2013).
Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København: Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål. I
Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København (s. 95-159). UCSJ-IMODUS.
http://imodus.dk/wp-content/uploads/2011/11/ihk_samlet.pdf
Vancouver
Frederiksen JT. Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København: Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål. I Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København. UCSJ-IMODUS. 2013. s. 95-159
Author
Frederiksen, Jan Thorhauge. / Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København : Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål. Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København. UCSJ-IMODUS, 2013. s. 95-159
Bibtex
@inbook{c7570c1fae944eae8d5334d459f54134,
title = "Kvantitativ kortl{\ae}gning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser p{\aa} Ingeni{\o}rh{\o}jskolen i K{\o}benhavn: Delrapport 2: Unders{\o}gelsens design og form{\aa}l",
author = "Frederiksen, {Jan Thorhauge}",
year = "2013",
language = "Dansk",
isbn = "9788773497814",
pages = "95--159",
booktitle = "Kvalitativ og kvantitativ kortl{\ae}gning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser p{\aa} Ingeni{\o}rh{\o}jskolen i K{\o}benhavn",
publisher = "UCSJ-IMODUS",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København
T2 - Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål
AU - Frederiksen, Jan Thorhauge
PY - 2013
Y1 - 2013
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 9788773497814
SP - 95
EP - 159
BT - Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København
PB - UCSJ-IMODUS
ER -