Knowledge attainment, learning approaches, and self-perceived study burnout among European veterinary students

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  • Antti Iivanainen
  • Carlos Fernando Collares
  • Wandall, Jakob
  • Anna Parpala
  • Anne Nevgi
  • Riikka Keto-Timonen
  • Andrea Tipold
  • Elisabeth Schaper
  • Theo van Haeften
  • Pihl, Tina
  • Charles McLean Press
  • Holm, Peter
OriginalsprogEngelsk
ArtikelnummerDOI 10.3389/fvets.2024.1292750
TidsskriftFrontiers in Veterinary Science
Vol/bind11:
Udgave nummer1292750
Sider (fra-til)1-16
Antal sider16
ISSN2297-1769
DOI
StatusUdgivet - 18 jul. 2024

    Forskningsområder

  • Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet - knowledge assessment, Structural Equation Modeling, Item response theory (IRT), veterinary medical education, learning approaches, study burnout

ID: 399168651