Hvem skal vi satse på i kampagnerne?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Formidling
Standard
Hvem skal vi satse på i kampagnerne? / Smed, Sinne.
I: Økologi & Erhverv, Nr. 469, 2010.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Formidling
Harvard
Smed, S 2010, 'Hvem skal vi satse på i kampagnerne?', Økologi & Erhverv, nr. 469. <http://www.icrofs.dk/Sider/Publikationer/pdf/klummer/Klumme_469.pdf>
APA
Smed, S. (2010). Hvem skal vi satse på i kampagnerne? Økologi & Erhverv, (469). http://www.icrofs.dk/Sider/Publikationer/pdf/klummer/Klumme_469.pdf
Vancouver
Smed S. Hvem skal vi satse på i kampagnerne? Økologi & Erhverv. 2010;(469).
Author
Bibtex
@article{c1e1f003e7ea47459e138482e2026938,
title = "Hvem skal vi satse p{\aa} i kampagnerne?",
author = "Sinne Smed",
year = "2010",
language = "Dansk",
journal = "Oekologi & Erhverv",
issn = "1904-1586",
publisher = "{\O}kologisk Landsforening",
number = "469",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Hvem skal vi satse på i kampagnerne?
AU - Smed, Sinne
PY - 2010
Y1 - 2010
M3 - Kommentar/debat
JO - Oekologi & Erhverv
JF - Oekologi & Erhverv
SN - 1904-1586
IS - 469
ER -
ID: 33052930