Erling Borcher og Frank Bøggild: Markedsføringsloven, 2. udgave, 2006 Forlaget Thomson, 616 sider incl. registre (ISBN 87-619-1574-2)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
Standard
Erling Borcher og Frank Bøggild: Markedsføringsloven, 2. udgave, 2006 Forlaget Thomson, 616 sider incl. registre (ISBN 87-619-1574-2). / Heide-Jørgensen, Caroline.
I: NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd, Bind 76, Nr. 2007, 2007, s. 72-73.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
Harvard
Heide-Jørgensen, C 2007, 'Erling Borcher og Frank Bøggild: Markedsføringsloven, 2. udgave, 2006 Forlaget Thomson, 616 sider incl. registre (ISBN 87-619-1574-2)', NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd, bind 76, nr. 2007, s. 72-73.
APA
Heide-Jørgensen, C. (2007). Erling Borcher og Frank Bøggild: Markedsføringsloven, 2. udgave, 2006 Forlaget Thomson, 616 sider incl. registre (ISBN 87-619-1574-2). NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd, 76(2007), 72-73.
Vancouver
Heide-Jørgensen C. Erling Borcher og Frank Bøggild: Markedsføringsloven, 2. udgave, 2006 Forlaget Thomson, 616 sider incl. registre (ISBN 87-619-1574-2). NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd. 2007;76(2007):72-73.
Author
Bibtex
@article{8f11fc10413b11de87b8000ea68e967b,
title = "Erling Borcher og Frank B{\o}ggild: Markedsf{\o}ringsloven, 2. udgave, 2006 Forlaget Thomson, 616 sider incl. registre (ISBN 87-619-1574-2)",
author = "Caroline Heide-J{\o}rgensen",
year = "2007",
language = "Dansk",
volume = "76",
pages = "72--73",
journal = "N I R",
issn = "0027-6723",
publisher = "F{\"o}reningen f{\"o}r Nordiskt Immateriellt R{\"a}ttsskydd",
number = "2007",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Erling Borcher og Frank Bøggild: Markedsføringsloven, 2. udgave, 2006 Forlaget Thomson, 616 sider incl. registre (ISBN 87-619-1574-2)
AU - Heide-Jørgensen, Caroline
PY - 2007
Y1 - 2007
M3 - Anmeldelse
VL - 76
SP - 72
EP - 73
JO - N I R
JF - N I R
SN - 0027-6723
IS - 2007
ER -
ID: 12261621