Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke. / Borgnakke, Karen.

I: Unge Paedagoger, Bind 2022, Nr. 3, 10.2022, s. 13-21.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Borgnakke, K 2022, 'Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke', Unge Paedagoger, bind 2022, nr. 3, s. 13-21.

APA

Borgnakke, K. (2022). Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke. Unge Paedagoger, 2022(3), 13-21.

Vancouver

Borgnakke K. Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke. Unge Paedagoger. 2022 okt.;2022(3):13-21.

Author

Borgnakke, Karen. / Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke. I: Unge Paedagoger. 2022 ; Bind 2022, Nr. 3. s. 13-21.

Bibtex

@article{72bbbfbc21de4a00b23263155f6aefda,
title = "Er P{\ae}dagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer L{\ae}reruddannelsen?: … desv{\ae}rre endnu ikke",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2022",
month = oct,
language = "Dansk",
volume = "2022",
pages = "13--21",
journal = "Unge Paedagoger",
issn = "0106-5386",
publisher = "Foreningen Unge Paedagoger",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen?

T2 - … desværre endnu ikke

AU - Borgnakke, Karen

PY - 2022/10

Y1 - 2022/10

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 2022

SP - 13

EP - 21

JO - Unge Paedagoger

JF - Unge Paedagoger

SN - 0106-5386

IS - 3

ER -

ID: 320004869