Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke. / Borgnakke, Karen.
I: Unge Paedagoger, Bind 2022, 3, 10.2022, s. 13-21.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Borgnakke, K 2022, 'Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke', Unge Paedagoger, bind 2022, 3, s. 13-21.
APA
Borgnakke, K. (2022). Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke. Unge Paedagoger, 2022, 3, 13-21.
Vancouver
Borgnakke K. Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke. Unge Paedagoger. 2022 okt.;2022, 3:13-21.
Author
Bibtex
@article{72bbbfbc21de4a00b23263155f6aefda,
title = "Er P{\ae}dagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer L{\ae}reruddannelsen? … desv{\ae}rre endnu ikke",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2022",
month = oct,
language = "Dansk",
volume = "2022, 3",
pages = "13--21",
journal = "Unge Paedagoger",
issn = "0106-5386",
publisher = "Foreningen Unge Paedagoger",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke
AU - Borgnakke, Karen
PY - 2022/10
Y1 - 2022/10
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 2022, 3
SP - 13
EP - 21
JO - Unge Paedagoger
JF - Unge Paedagoger
SN - 0106-5386
ER -
ID: 320004869