Dannelse, uddannelse og viden i socialkonstruktiv belysning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Standard
Dannelse, uddannelse og viden i socialkonstruktiv belysning. / Harder, Peter.
Et opmærksomt blik. Litteratur, sprog og historie hen over grænserne. København : Museum Tusculanum, 2004. s. 299-320.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Harvard
Harder, P 2004, Dannelse, uddannelse og viden i socialkonstruktiv belysning. i Et opmærksomt blik. Litteratur, sprog og historie hen over grænserne. Museum Tusculanum, København, s. 299-320.
APA
Harder, P. (2004). Dannelse, uddannelse og viden i socialkonstruktiv belysning. I Et opmærksomt blik. Litteratur, sprog og historie hen over grænserne (s. 299-320). Museum Tusculanum.
Vancouver
Harder P. Dannelse, uddannelse og viden i socialkonstruktiv belysning. I Et opmærksomt blik. Litteratur, sprog og historie hen over grænserne. København: Museum Tusculanum. 2004. s. 299-320
Author
Bibtex
@inbook{75a8ef3074c011dbbee902004c4f4f50,
title = "Dannelse, uddannelse og viden i socialkonstruktiv belysning",
abstract = "kultur, meningsdannelse, medier, sprog, Per {\O}hrgaard",
author = "Peter Harder",
year = "2004",
language = "English",
isbn = "87-7289-924-7",
pages = "299--320",
booktitle = "Et opm{\ae}rksomt blik. Litteratur, sprog og historie hen over gr{\ae}nserne",
publisher = "Museum Tusculanum",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Dannelse, uddannelse og viden i socialkonstruktiv belysning
AU - Harder, Peter
PY - 2004
Y1 - 2004
N2 - kultur, meningsdannelse, medier, sprog, Per Øhrgaard
AB - kultur, meningsdannelse, medier, sprog, Per Øhrgaard
M3 - Book chapter
SN - 87-7289-924-7
SP - 299
EP - 320
BT - Et opmærksomt blik. Litteratur, sprog og historie hen over grænserne
PB - Museum Tusculanum
CY - København
ER -
ID: 46101