Ansigt til ansigt: Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
Visuelle medier, modernitet, anisgter og følelser hører tæt sammen. Hvorfor denne sammenhæng og hvorfor vores fascination af ansigtet. Det er en fasscination til alle tider og alle kulturer . men hvorfor bliver denn intensiveret så kraftigt nu?
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | Tiderne Skifter |
Udgave | 2. udgave |
Antal sider | 250 |
Status | Udgivet - 2016 |
- Det Humanistiske Fakultet - ansigter, identitet, visuelle medier, interaktion, relatering, visuel æstetik, marketing, billed- og medieanalyse
Forskningsområder
Links
- https://www.academia.edu/28598386/Ansigt_til_Ansigt._Ansigtets_betydning_-_i_og_udenfor_visuelle_medier
Forlagets udgivne version
ID: 58233