A trade mark is no more monopoly than a man's face: om tvangslicens til varemærker og andre mærker
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Standard
A trade mark is no more monopoly than a man's face : om tvangslicens til varemærker og andre mærker. / Riis, Thomas; Schovsbo, Jens Hemmingsen.
Festskrift til Jens Fejø. red. / jens H. Danielsen; Karsten Hagel-Sørensen; Caroline Heide-Jørgensen; Ruth Nielsen. Købehnavn : Djøf Forlag, 2012. s. 411-426.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - A trade mark is no more monopoly than a man's face
T2 - om tvangslicens til varemærker og andre mærker
AU - Riis, Thomas
AU - Schovsbo, Jens Hemmingsen
PY - 2012
Y1 - 2012
N2 - Artiklen diskuterer forbuddet mod tvangslicens vedr. varemærker i TRIPS, art. 22 i lyset af varemærkerettens ekspansion, og anbefale, at dette fortolkes snævert og ikke omfatter tilfælde, hvor varemærket ikke fungerer som en angivelse af en varers eller ydelses oprindelse.
AB - Artiklen diskuterer forbuddet mod tvangslicens vedr. varemærker i TRIPS, art. 22 i lyset af varemærkerettens ekspansion, og anbefale, at dette fortolkes snævert og ikke omfatter tilfælde, hvor varemærket ikke fungerer som en angivelse af en varers eller ydelses oprindelse.
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 978-87-574-2573-4
SP - 411
EP - 426
BT - Festskrift til Jens Fejø
A2 - Danielsen, jens H.
A2 - Hagel-Sørensen, Karsten
A2 - Heide-Jørgensen, Caroline
A2 - Nielsen, Ruth
PB - Djøf Forlag
CY - Købehnavn
ER -
ID: 38110970