Stephanie Kim Löbl

Stephanie Kim Löbl

Ph.d. stipendiat


  1. 2021
  2. Udgivet

    Interkulturel og flersproget kompetence - en integreret tilgang på tværs af fremmedsprogsfagene

    Drachmann, Natascha, Löbl, Stephanie Kim & Søgaard, Karoline Emilie, 2021, I: Sproglaereren. 3, s. 6-10

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  3. 2019
  4. Udgivet

    Le rapport entre changement et acquisition illustré au moyen du système du futur

    Lindschouw, Jan Juhl & Löbl, Stephanie Kim, 2019, Bergen: BeLLS. 15 s. (Bergen Language and Linguistics Studies; Nr. 1, Bind 10).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  5. 2018
  6. Udgivet

    At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv

    Löbl, Stephanie Kim, 2018, Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Daryai-Hansen, P. & Albrechtsen, D. (red.). København: Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, s. 106-117 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    L’effet d’un enseignement ciblé en français langue étrangère

    Löbl, Stephanie Kim, 2018, Atti del XXVIII Congresso internazionale di linguistica e filologia romanza (Roma, 18-23 luglio 2016). Antonelli, R., Glessgen, M. & Videsott, P. (red.). Strasbourg: Societe de Linguistique Romane, Bind 2. s. 1488-1501 14 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  8. 2017
  9. Udgivet

    Fransk er et verdenssprog - men ikke i Danmark

    Jensen, N. H., Jørgensen, S. B., Löbl, Stephanie Kim, Lindschouw, Jan Juhl, Lembcke, S. & Søndergaard Gregersen, A., 28 sep. 2017, I: information.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  10. 2016
  11. Udgivet

    Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget

    Löbl, Stephanie Kim, 2016, I: Sproglaereren. 3, s. 10-11 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  12. 2015
  13. Udgivet

    Effekten af målrettet undervisning i fransk

    Löbl, Stephanie Kim, 2015, I: Sprogforum. 61, s. 82-89

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 118126360