Signe Skov
Specialkonsulent
TEACH
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
ORCID: 0000-0001-9433-5087
1 - 7 ud af 7Pr. side: 10
- 2024
- Udgivet
Living with the impact agenda – humanities academics negotiating and resisting the impact agenda as researchers and doctoral supervisors.
Skov, Signe & Bengtsen, S., 11 mar. 2024, I: Studies in Graduate and Postdoctoral Education. 15, 1Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
The society as learning environment? Permeable boundaries in the humanities PhD
Bengtsen, S., Skov, Signe & Nuriler, H., 2023, Dansk Universitetspædagogisk Netværks Konference 2023.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
What is Impact? Humanities PhD Supervisors Negotiating the Imperative of Impact in Danish Doctoral Education.
Skov, Signe, 2022, Society for Research into Higher Education.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
Contribution to Knowledge or to Performance? Supervisors and Candidates Legitimizing their Choice of Thesis Format – the Ph.D. by Publication or Monograph Thesis.
Skov, Signe, 2021, Re-imagining Doctoral Writing. s. 71-86 15 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
Karriere, produktivitet og synlighed afgør, hvordan ph.d.-afhandlinger kommer til at se ud: Når ph.d.-studerende og -vejledere skal begrunde og legitimere valg af afhandlingsformat, vejer hensynet til status og kompetence tungt.
Skov, Signe, 2020, I: ForskerZonen.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
- 2019
Hvad er en ph.d.-afhandling? En undersøgelse af hvor ph.d.-afhandlingen konstitueres af ph.d.-vejledere og ph.d.-studerende inden for humaniora og samfundsvidenskab.
Skov, Signe, 2019Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
- 2015
Læringsorienterede kursusdesign: En håndbog for undervisere, studieledere og uddannelsesledere der skal opstille læringsmål og vælge undervisnings- og eksamensformer
Skov, Signe, 2015, Samfundslitteratur.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning
ID: 365885684