Peter Harder

Peter Harder

Professor emeritus, Undervisningsassistent


  1. 2022
  2. Udgivet

    Attitudes, norms and emergent communities

    Harder, Peter, 2022, Norms and the Study of Language in Social Life. Mortensen, J. & Kraft, K. (red.). Berlin: De Gruyter, Bind 24. s. 21-41 21 s. 2. (Language and Social Life, Bind 24).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. 2021
  4. Udgivet

    Complement-taking predicates, parentheticals and grammaticalization

    Boye, Kasper & Harder, Peter, 2021, I: Language Sciences. 88, 19 s., 101416.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Holofraser og sondringen mellem leksikalske og grammatiske tegn: En tegntypologi og en fylogenetisk hypotese.

    Boye, Kasper & Harder, Peter, 2021, I: Ny forskning i grammatik. 28, s. 4-22

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Rationality in Economics and Politics: A Case Study in the Importance of Adequate Conceptual Analysis

    Harder, Peter, 2021, I: Cognitive Semantics. 7, 1, s. 31-53 22 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. 2020
  8. Udgivet

    Perspectives on Language Structure and Language Change. Studies in honor of Henning Andersen. Ed. by Lars Heltoft, Iván Igartua, Brian D. Joseph, Kirsten Jeppesen Kragh & Lene Schøsler

    Harder, Peter, 7 jul. 2020, I: Revue Romane (ISSN: 0035-3906). 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Vagthund eller overhund? En begrebsanalyse af økonomisk rationalitet og af Finansministeriets funktion

    Harder, Peter, 15 maj 2020, I: Samfundsøkonomen. 2020, 2, 10 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    English in the Real World: Norms and the Ontology of Englishes

    Harder, Peter, 1 jan. 2020, Ontologies of English: Conceptualizing the language for learning, teaching, and assessment. Hall, C. J. & Wicaksono, R. (red.). Cambridge: Cambridge University Press, s. 40-58 18 s. 3. (Cambridge Applied Linguistics).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Dual processing in a functional-cognitive theory of grammar and its neurocognitive basis

    Boye, Kasper & Harder, Peter, 2020, Grammar and cognition: Dualistic models of language structure and language processing. Haselow, A. & Kaltenböck, G. (red.). Amsterdam: John Benjamins Publishing Company, s. 133-155 23 s. (Human Cognitive Processing: Cognitive Foundations of Language Structure and Use , Bind 70).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Finansministeriet – skødehund eller overhund

    Kærgård, Niels, Smith, N. & Harder, Peter, 2020, I: Samfundsøkonomen. 2020, 2, s. 2-5 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

  13. 2019
  14. Udgivet

    Formal semantics and functional semantics

    Harder, Peter & Widell, P., 2019, The Sign of the V: Papers in Honour of Sten Vikner . Christensen, K. R., Jørgensen, H. & Wood, J. (red.). Århus: AU Library Scholarly Publishing Services, s. 735-757 22 s. 36

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...14 Næste

ID: 6250