Nete Schwennesen

Nete Schwennesen

Lektor

Medlem af:


  1. Udgivet

    Advice for junior researchers - lessons learned from the 2011 Y-EACH Junior Investigators workshop

    Cherry, G., Frisch, A., A. Hillen, M., Martinelli, V., F. Pype, P., Scholl, I., Schwennesen, Nete & A Gudzune, K., 2012, I : Patient Education and Counseling. 89, 1, s. 214-215

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  2. Udgivet

    Algorithmic assemblages of care: imaginaries, epistemologies and repair work

    Schwennesen, Nete, 2019, I : Sociology of Health and Illness. 41, Supplement 1, s. 176-192

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Antropolog: Vælfærdsteknologi kræver nye roller og nytænkning i kommuner

    Schwennesen, Nete, 22 jan. 2018, 1 s.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  4. Udgivet

    At the margins of life: Making fetal life matter in trajectories of first trimester prenatal risk assessment

    Schwennesen, Nete, 2012, Bio-object: Life in 21th century. Vermeulen, N., Tamminen, S. & Webster, A. (red.). Ashgate, s. 117-131

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Barriers and motivators for physical activity among overweight and obese people with type 2 diabetes: patients’ perspectives

    Lidegaard, L., Schwennesen, Nete, Willaing, I. & Færch, K., 2016, I : Diabetic Medicine. 33, 12, s. 1677-1685

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Beyond informed choice: Prenatal risk assessment, decision-making and trust

    Schwennesen, Nete, Svendsen, Mette Nordahl & Koch, Lene, 2008, I : Etikk i Praksis. 2, 1, s. 11-31

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Bio-objects and the bio-objectification process

    Holmberg, T., Schwennesen, Nete & Webster, A., 2012, I : Croatian Medical Journal. 52, 6, s. 740-742

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Blended Learning in Part-time Higher Education - Using digital tools to create an ongoing and constructively aligned learning environment

    Schwennesen, Nete, 2018, Teaching for Active Learning TAL2017. Kjær, C., Christensen, I-M. F. & Stenkil Hansen, P. (red.). 1 udg. Syddansk Universitet: Teaching for Active Learning TAL2017, s. 44-50 7 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Calculating and visualising life: Matters of fact in the context of prenatal risk assessment, in Contested Categories

    Schwennesen, Nete & Koch, Lene, 2009, Life Sciences in Society. Bauer, S. & Wahlberg, A. (red.). Ashgate, s. 69-87 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Digital Meeting Places: Creating Intimate and Safe Connections with Digital Means

    Felding, S. A. & Schwennesen, Nete, 2019, s. 16-17. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 3074