Natalia Morollon Marti
Studielektor
ORCID: 0000-0002-5471-5859
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2016
- Udgivet
Telecollaboration and sociopragmatic awareness in the foreign language classroom
Morollon Marti, Natalia & Fernández, S. S., 2016, I: Innovation in Language Learning and Teaching. 10(1), s. 34-48Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 201655713
Flest downloads
-
80
downloads
Spansk som Fremmedsprog i Danmark. En behovsanalyse af fagets videreudvikling i et brobygningsperspektiv
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
53
downloads
Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk - et brobygningsperspektiv
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
37
downloads
Consideraciones didácticas orientadas al desarrollo de la conciencia intercultural a través de la reflexión metapragmática en el aula de ELE
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet