Maja Plum

Maja Plum

Ekstern lektor


  1. 2018
  2. Udgivet

    Lærdommens slavehær

    Plum, Maja & Brøndum, T., 23 nov. 2018, I : Weekendavisen.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  3. Udgivet

    De nationale tests tyranni

    Plum, Maja, 19 apr. 2018, I : Kristeligt Dagblad.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  4. Udgivet

    Humanism, Administration and Education: The Demand of Documentation and the Production of a New Pedagogical Desire

    Plum, Maja, 2018, Foucault and Education: Putting theory to work. Ball, S. (red.). London: Routledge, s. 166-182 17 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Institutionel afstemning: Om relationen mellem det lille barn og pædagogen i det daginstitutionelle arrangement

    Plum, Maja, 2018, I : Tidsskrift for professionsstudier. 27, s. 6-14 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Accepteret/In press

    Nordic education as schooling for ‘life’ between two ‘Sputnik shocks’

    Plum, Maja & Buchardt, M., 2018, (Accepteret/In press) Educational Temporalities: Local, National, and Global Perspectives. Brill | Sense

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Progressivism, National awakening and the social engineering of the welfare state education system in post WWII Denmark

    Plum, Maja & Mette Buchardt, M. B., 2018.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Seeing like the test: logics of (child)development in the complexity of child-adult interactions

    Plum, Maja & Schmidt, L. S. K., 2018.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Signing in: Knowledge and Action in Nursery Teaching

    Plum, Maja, 2018, I : Ethnography and Education. 13, 2, s. 204-207 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. 2017
  11. Udgivet

    I mangetydighedens mellerum: Pædagogisk viden som relationelt fænomen

    Plum, Maja, 2017, Kbh.: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, Københavns Universitet. 102 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  12. Udgivet

    Making 'what works' work: enacting evidence-based pedagogies in early childhood education and care

    Plum, Maja, 2017, I : Pedagogy, Culture and Society. 25, 3, s. 375-388 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

ID: 33035714