Lærke Vildlyng
Ph.d. stipendiat, Ph.d.-stipendiat
ORCID: 0000-0002-0549-2425
1 - 6 ud af 6Pr. side: 10
- 2023
- Udgivet
Happy objects in educational guidance at schools in problematized neighborhoods: An intersectional analysis of tensions between students and teachers
Vildlyng, Lærke, 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Integrationens paradoks: Om skolens sproglige opdragelse af etniske minoritetselever
Vildlyng, Lærke, 2023, Velfærdsarbejdets paradokser. Øland, T. (red.). Syddansk UniversitetsforlagPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Velfærdsarbejdets paradokser - teoretiske afsæt
Øland, Trine, Vildlyng, Lærke, Thygesen, S., Jensen, Stine Grønbæk, Hamre, Bjørn Frithiof, Brønsted, L. B., Brøndum, T., Brodersen, M. & Bach, S. S., 2023, Velfærdsarbejdets paradokser. Øland, T. (red.). Syddansk Universitetsforlag, s. 9-30Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- E-pub ahead of print
‘We are not worried about Fatima!’: – circulating affects in educational guidance of racially minoritised students in Danish problematised housing areas
Vildlyng, Lærke, 2023, (E-pub ahead of print) I: Race Ethnicity and Education. 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
Intersectional perspectives on educational guidance at schools in problematized public housing areas: concern as a sticky category
Vildlyng, Lærke, 23 aug. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Equal access to education for all? Intersectional perspectives on educational guidance at schools in problematized public housing areas
Vildlyng, Lærke, 10 aug. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 226573041