Joyce Kling
Lektor
Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Emil Holms Kanal 4, 2300 København S, Søndre Campus, Bygning: 23.4.36
- 2020
- Udgivet
Current Considerations on Integrating Content and Language in Multilingual Universities
Dimova, Slobodanka & Kling, Joyce , 19 aug. 2020, Integrating Content and Language in Multilingual Higher Education. Dimova, S. & Kling, J. (red.). Cham: Springer, s. 1-12 13 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Integrating Content and Language in Multilingual Universities
Dimova, Slobodanka (red.) & Kling, Joyce (red.), 10 aug. 2020, Cham: Springer. (Educational Linguistics, Bind 44).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi
- 2019
- Udgivet
English as a medium of instruction
Kling, Joyce , 7 mar. 2019, 5 s. Monterey, CA : TIRF.Publikation: Andet › Andet bidrag › Rådgivning
- Udgivet
Book Review: English Medium Instruction by Ernesto Marcaro
Dimova, Slobodanka & Kling, Joyce , 2019, I : TESOL Quarterly. 53, 4, s. 906-908 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Danish doctors' reactions to 'internationalization' in clinical training in a public university hospital
Kling, Joyce , xgz472, xgz472, Løkkegaard, Ellen Christine Leth, Teilmann, Grete Katrine, Mola, G., Poulsen, J. H., Nilas, L. & Cortes, Dina, 2019, I : BMC Research Notes. 12, 6 s., 411.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
EMI Handbook
Dimova, Slobodanka, Kling, Joyce , Larsen, Sanne, Molino, A., Drljaca Margic, B., McAllister, D., Rubio, X., Bendazzoli, C., Irun, M., Pulcini, V., Vodopija Krstanovic, I., Stajduhar Mestrovic, I., Solly, M. & Crielsi, S., 2019, 118 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport
- 2018
- Udgivet
Assessing EMI Lecturer Language Proficiency Across Disciplines
Dimova, Slobodanka & Kling, Joyce , 2018, I : TESOL Quarterly. 50, s. 634-656 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Assessing English-Medium Instruction Lecturer Language Proficiency Across Disciplines
Dimova, Slobodanka & Kling, Joyce , 2018, I : TESOL Quarterly. 52, 3, s. 634-656 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
- 2017
- Udgivet
The Need for Focused Literacy Training in the Medical School Curriculum: A Cross-Sectional Study of Undergraduate Students
Kling, Joyce , Larsen, Sanne & Thomsen, Simon Francis, 19 dec. 2017, I : Education Research International. 2017, 6 s., 7273824.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 13474493
Flest downloads
-
3606
downloads
Teacher Identity in English-Medium Instruction: Teacher Cognitions from a Danish Tertiary Education Context
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling
Udgivet -
452
downloads
The International Classroom (TIC): Challenges and Approaches
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
157
downloads
Are Danish doctors comfortable teaching in English?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet