Jan Thorhauge Frederiksen
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- 2024
- Udgivet
Dokumentation og data i pædagogarbejdet
Frederiksen, Jan Thorhauge, 2024, Pædagogik: Introduktion til pædagogens grundfaglighed. Gravesen, D. T. (red.). 2 udg. Hans Reitzels ForlagPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- 2023
- Udgivet
Fra forskning til (uddannelses)praksis: Hvilken forskning bruger pædagogstuderende?
Hvolris, M. & Frederiksen, Jan Thorhauge, 2023, I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2023, 3, s. 40-62 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Magt og afmagt i social og specialpædagogik
Frederiksen, Jan Thorhauge, 2023, Social- og specialpædagogik i pædagoguddannelsen. Vikær Andersen, T. (red.). 2 udg. København: Hans Reitzels Forlag, s. 278-295 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- 2021
- Udgivet
Ethically important moments: A pragmatic-dualist research ethics: A pragmatic-dualist research ethics
Frederiksen, Jan Thorhauge & Johansen, M. B., 2021, I: Journal of Academic Ethics. 19, s. 279–289Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Folkeskolens sociale rum af trivsel: Hvordan er oplevelser af og med kroppen med til at skabe forskelle i adgang til trivsel blandt elever i 5., 7. og 9. klasse i den danske folkeskole?
Frederiksen, Jan Thorhauge, larsen, kristian, Justenborg, K. V. & Sager, N., 2021, I: Praktiske Grunde: Nordisk tidsskrift for kultur- og samfundsvidenskab. 15, 2, s. 15-40Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Hvad betyder klasse, køn og etnicitet for de velfærdsprofessionelle uddannelsers status?
Frederiksen, Jan Thorhauge, 2021, I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2021, 3, 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Køn og ulighed i adgangen til ledelsespositioner for velfærdsprofessionerne
Frederiksen, Jan Thorhauge & Poulsen, Simone Mejding, 2021, I: Tidsskrift for Arbejdsliv. 23, 4, s. 8-26Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Mellem brok og tvungen deltagelse – om hvordan de pædagogstuderende kringler sig gennem fjendtlig pædagogik
Frederiksen, Jan Thorhauge & Fenger, N., 2021, God og dårlig pædagoguddannelse. Togsverd, L., Hjermitslev, H. H. & Rasmussen, B. M. (red.). DPP, s. 147-165Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
- Udgivet
ID: 32104217
Flest downloads
-
1757
downloads
Frafald på MEF 2012-12016
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
222
downloads
25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
63
downloads
Hvad betyder klasse, køn og etnicitet for de velfærdsprofessionelle uddannelsers status?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet