Hendra Y. Agustian
Tenure track adjunkt, Tenure Track Adjunkt
- 2024
The value and meaning of STEAM education + Anna Craft Memorial Lecture
Agustian, Hendra Y. (Paneldeltager)
2 okt. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Learning in the laboratory
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
25 sep. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Nordic Chemistry Learning Conference 2024
Agustian, Hendra Y. (Medlem af organisationskomité eller programudvalg)
23 sep. 2024 → 24 sep. 2024Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Organisation af og deltagelse i konference
Foregrounding the epistemic core of experimental work in university chemistry teaching laboratories
Agustian, Hendra Y. (Keynote)
6 sep. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Teaching to learn to do chemistry in the laboratory
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
sep. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Recent advances in chemistry laboratory education research
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
15 jul. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
The 27th International Union of Pure and Applied Chemistry (IUPAC) Conference on Chemistry Education
Agustian, Hendra Y. (Medlem af organisationskomité eller programudvalg)
15 jul. 2024 → 19 jul. 2024Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Organisation af og deltagelse i konference
Postgraduate Online Learning Open Days: Student & Alumni Online Panel Session
Agustian, Hendra Y. (Paneldeltager)
19 jun. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Teaching in the laboratory: what is the pedagogy?
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
18 apr. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Journal of Research in Science Teaching (Tidsskrift)
Agustian, Hendra Y. (Medlem af redaktionsgruppen)
apr. 2024 → apr. 2027Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
ID: 230950558
Flest downloads
-
79
downloads
A Framework for Learning in the Chemistry Laboratory
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
74
downloads
Synthesizing and contextualizing knowledge on teaching and learning in the laboratory: Perspectives from Copenhagen and Edinburgh
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
70
downloads
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet