Gunver Lillevang
Postgraduat klinisk undervisningslektor
Institut for Klinisk Medicin
Lægerne ved Røde Port, Vinkelvej 3, 1.
4000 Roskilde
- Udgivet
Assessment of reflection during specialist training
Lillevang, Gunver, Ibsen, H., prins, S., Olsson, S. & Kjær, N. K., 2015.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Bridging the gap between professional integrity and administrative accountability in CPD
Kjær, N. K., Vedsted, M., Lillevang, Gunver & Høpner, J., 2016.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Creating blueprints and curricula for a new postgraduate specialist education in Denmark
Lillevang, Gunver, 2002.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Erfaringer med en amtslig kvalitetsudviklingspulje til lægers videreuddannelse
Lillevang, Gunver, Handberg, B. B., Andersen, T. & Eika, B., 2004, I: Ugeskrift for læger. 166, 2041-3Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Evaluation of a national process of reforming curricula in postgraduate medical education
Lillevang, Gunver, Bugge, L., Beck, H., Joost-Rethans, J. & Ringsted, C., 2009, I: Medical Teacher. 31, 6, s. e260-6 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Evaluation of the process of developing postgraduate curricula: promoting and impeding factors
Lillevang, Gunver, Ringsted, C. V., Bugge, L. & Beck, H., 2007.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Fremtidens efteruddannelse
Lillevang, Gunver & Kjær, N. K., 2017, I: Maanedsskrift for Praktisk Laegegerning. april, s. 355-60Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
How carreer counselling can quality choice of specialty
Lillevang, Gunver & Ringsted, C. V., 2009.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
How to enhance and assess reflection in specialist training: A mixed method validation study of a new tool for global assessment of reflection ability
Lillevang, Gunver, Ibsen, H., Prins, S. H. & Kjaer, N. K., 2020, I: BMC Medical Education. 20, 1, 352.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
How well are the CanMEDS roles implemented in postgraduate specialist training?
Lillevang, Gunver, Søjnæs, C., Henriksen, A. H. & Ringsted, C. V., 2010.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 18395161
Flest downloads
-
149
downloads
Why do Danish junior doctors choose general practice as their future specialty? Results of a mixed-methods survey
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
19
downloads
How to enhance and assess reflection in specialist training: A mixed method validation study of a new tool for global assessment of reflection ability
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet