Gunver Lillevang

Gunver Lillevang

Postgraduat klinisk undervisningslektor


  1. Udgivet

    Assessment of reflection during specialist training

    Lillevang, Gunver, Ibsen, H., prins, S., Olsson, S. & Kjær, N. K., 2015.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Bridging the gap between professional integrity and administrative accountability in CPD

    Kjær, N. K., Vedsted, M., Lillevang, Gunver & Høpner, J., 2016.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Creating blueprints and curricula for a new postgraduate specialist education in Denmark

    Lillevang, Gunver, 2002.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Erfaringer med en amtslig kvalitetsudviklingspulje til lægers videreuddannelse

    Lillevang, Gunver, Handberg, B. B., Andersen, T. & Eika, B., 2004, I: Ugeskrift for læger. 166, 2041-3

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Evaluation of a national process of reforming curricula in postgraduate medical education

    Lillevang, Gunver, Bugge, L., Beck, H., Joost-Rethans, J. & Ringsted, C., 2009, I: Medical Teacher. 31, 6, s. e260-6 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Evaluation of the process of developing postgraduate curricula: promoting and impeding factors

    Lillevang, Gunver, Ringsted, C. V., Bugge, L. & Beck, H., 2007.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Fremtidens efteruddannelse

    Lillevang, Gunver & Kjær, N. K., 2017, I: Maanedsskrift for Praktisk Laegegerning. april, s. 355-60

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  8. Udgivet

    How carreer counselling can quality choice of specialty

    Lillevang, Gunver & Ringsted, C. V., 2009.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    How to enhance and assess reflection in specialist training: A mixed method validation study of a new tool for global assessment of reflection ability

    Lillevang, Gunver, Ibsen, H., Prins, S. H. & Kjaer, N. K., 2020, I: BMC Medical Education. 20, 1, 352.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    How well are the CanMEDS roles implemented in postgraduate specialist training?

    Lillevang, Gunver, Søjnæs, C., Henriksen, A. H. & Ringsted, C. V., 2010.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 18395161