Camilla Hellsten Østergaard
Ph.d.-studerende
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Medlem af:
Matematikkens Didaktik
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2024
- Udgivet
Contradicting activity systems–learning from large-scale interventions that fail to change mathematics teaching practice as intended
Larsen, D. M., Østergaard, Camilla Hellsten & Rasmussen, Klaus, 2024, I: Journal of Mathematics Teacher Education. 27, s. 5-28 24 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 208819245
Flest downloads
-
30
downloads
Sustainable lesson study and paradidactic infrastructure: the case of Denmark
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
22
downloads
An Inquiry Perspective on Statistics in Lower Secondary School in Denmark and Japan–An Elaboration and Modelling of the Anthropological Theory of the Didactic Through Two Statistics Classrooms
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet