Jonas Tarp Jørgensen
Ph.d.-studerende
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5
2100 København Ø
Medlem af:
ORCID: 0000-0003-1004-5942
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2023
- Udgivet
Longitudinal Development of Pharmaceutical Students’ Laboratory Learning Outcomes
Jørgensen, Jonas Tarp, 2023, Department of Science Education, University of Copenhagen. 172 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
- Udgivet
Teacher Intentions vs Student Perception of Feedback on Laboratory Reports
Jørgensen, Jonas Tarp, Gammelgaard, Bente & Christiansen, Frederik Voetmann , 2023, I: Journal of Chemical Education. 100, 10, s. 3764–3773Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 144984144
Flest downloads
-
70
downloads
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
32
downloads
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
26
downloads
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet