Helle Duplessy
Akademisk medarbejder
Institut for Psykologi
Øster Farimagsgade 2A
1350 København K
ORCID: 0000-0003-0357-3026
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
Cognitive dissonance from 2 years of age: Toddlers', but not infants', blind choices induce preferences
Grosse Wiesmann, C., Kampis, Dora, Poulsen, E., Schüler, C., Lukowski Duplessy, Helle & Southgate, Victoria Helen, jun. 2022, I: Cognition. 223, 9 s., 105039.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
A comparison of the impact of digital games eliciting explicit and implicit learning processes in preschoolers
Vinter, A., Bard, P., Lukowski Duplessy, Helle & Poulin-Charronnat, B., 2022, I: International Journal of Child-Computer Interaction. 34, 10 s., 100534.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 213118419
Flest downloads
-
75
downloads
Cognitive dissonance from 2 years of age: Toddlers', but not infants', blind choices induce preferences
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
27
downloads
Training self-other distinction facilitates perspective taking in young children
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet