Camilla Hellsten Østergaard
Ph.d.-studerende
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Medlem af:
Matematikkens Didaktik
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2021
- Udgivet
Sustainable lesson study and paradidactic infrastructure: the case of Denmark
Østergaard, Camilla Hellsten & Winsløw, Carl, 2021, I: Hiroshima Journal of Mathematics Education. 14, s. 1-15Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 208819245
Flest downloads
-
30
downloads
Sustainable lesson study and paradidactic infrastructure: the case of Denmark
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
22
downloads
An Inquiry Perspective on Statistics in Lower Secondary School in Denmark and Japan–An Elaboration and Modelling of the Anthropological Theory of the Didactic Through Two Statistics Classrooms
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet