Maja Rudloff

Maja Rudloff

Postdoc


  1. 2020
  2. Udgivet

    Legitimizing Sexist Advertising: A Critical Focus on the Danish Consumer Ombudsman’s Guidelines and Adjudications of Complaints of Gender Discrimination

    Rudloff, Maja, 17 sep. 2020, I: NORA - Nordic Journal of Feminist and Gender Research. 28, 4, s. 329-342 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    The Local Art Museum And Its Communities

    Rudloff, Maja, 3 sep. 2020.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Advertising Masculinities

    Rudloff, Maja, 8 jul. 2020, The International Encyclopedia of Gender, Media, and Communication. Wiley, (The International Encyclopedia of Gender, Media and Communication).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

ID: 128034686