Maja Rudloff
Postdoc
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2020
- Udgivet
Legitimizing Sexist Advertising: A Critical Focus on the Danish Consumer Ombudsman’s Guidelines and Adjudications of Complaints of Gender Discrimination
Rudloff, Maja, 17 sep. 2020, I: NORA - Nordic Journal of Feminist and Gender Research. 28, 4, s. 329-342 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Local Art Museum And Its Communities
Rudloff, Maja, 3 sep. 2020.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Advertising Masculinities
Rudloff, Maja, 8 jul. 2020, The International Encyclopedia of Gender, Media, and Communication. Wiley, (The International Encyclopedia of Gender, Media and Communication).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Encyclopædiartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 128034686