Lucas Cone
Tenure Track Adjunkt
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- 2020
I USA har Vesten et billede på sine egne skyggesider
Cone, Lucas, 31 okt. 2020, I: Politiken. Sektion 2, s. 5-5 1 s., e7f74baf.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Kommentar/debat › Formidling
Ministeren vender det blinde øje til fondenes indflydelse på folkeskolen
Cone, Lucas, 29 sep. 2020, I: Altinget.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Boganmeldelse: Dannelse og demokrati af Oskar Negt
Cone, Lucas, 14 sep. 2020, I: Dansk Sociologi. 2, 31Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
Cultivating cultural competence through cultural engagement: experiences of undergraduate service learning in a play-based after-school program
Ángeles, S. L., Cone, Lucas, Johnson, S. J. & Orellana, M. F., 3 sep. 2020, Cultural competence in higher education. Puckett, T. & Lind, N. S. (red.). Bingley: Emerald Insight, s. 131-142 12 s. (Innovations in Higher Education Teaching and Learning, Bind 28).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Ministers reklamebesparelser løser ikke konkurrenceproblemet
Cone, Lucas & Larsen, S. N., 31 aug. 2020, I: Altinget.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Formidling
Vi skal tage kritisk stilling til fremtiden for den digitaliserede skole
Cone, Lucas, 6 maj 2020, I: Altinget.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Krisen har vist, at samfundet har brug for skolen. Men skolen har også brug for samfundet.
Cone, Lucas & Wiewiura, J. S., 21 apr. 2020, I: Skolemonitor.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Vi skal huske alt det, vores børn ikke fik gennem skærmen, når skolerne igen åbner
Cone, Lucas, 26 mar. 2020, I: Skolemonitor.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Kronik › Formidling
Soft privatisation: Mapping an emerging field of European education governance
Cone, Lucas & Brøgger, K., 2020, I: Globalisation, Societies and Education. 18, 4, s. 374-390 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 337014034
Flest downloads
-
21
downloads
Plug and Play Pedagogy: Exploring the Messy Realities of Smart Technology in a Danish Public School
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning