Maja Rudloff
Postdoc
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2018
- Udgivet
Interpreting and legitimizing “gender discrimination” in Danish TV advertising
Rudloff, Maja, 3 nov. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Museum communication: Challenging conceptions of audiencing
Rudloff, Maja & Drotner, K., 3 nov. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Forestillinger om diskrimination af køn i Forbrugerombudsmandens ”Retningslinjer om kønsrelateret reklame” (2012) og klagesagsbehandling
Rudloff, Maja, 2018, (Accepteret/In press) Køn: positioner, perspektiver, politikker – en forskningsantologi. FrydenlundPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The deep mediatization of museum communication: Digital media’s transformation of the museum experience
Rudloff, Maja, 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 128034686