Maja Rudloff

Maja Rudloff

Postdoc


  1. 2018
  2. Udgivet

    Interpreting and legitimizing “gender discrimination” in Danish TV advertising

    Rudloff, Maja, 3 nov. 2018.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Museum communication: Challenging conceptions of audiencing

    Rudloff, Maja & Drotner, K., 3 nov. 2018.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Accepteret/In press

    Forestillinger om diskrimination af køn i Forbrugerombudsmandens ”Retningslinjer om kønsrelateret reklame” (2012) og klagesagsbehandling

    Rudloff, Maja, 2018, (Accepteret/In press) Køn: positioner, perspektiver, politikker – en forskningsantologi. Frydenlund

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    The deep mediatization of museum communication: Digital media’s transformation of the museum experience

    Rudloff, Maja, 2018.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

ID: 128034686