Toke Reinholt Fosgaard
Lektor
ORCID: 0000-0003-0659-5490
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2016
- Udgivet
"Quality does not sell itself": divergence between ‘objective’ product quality and preference for coffee in naïve consumers
Giacalone, D., Fosgaard, Toke Reinholt, Steen, Ida & Münchow, M., 2016, I: British Food Journal. 118, 10, s. 2462-2474 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The neural bases of framing effects in social dilemmas
Macoveanu, J., Ramsøy, T. Z., Skov, M., Siebner, H. & Fosgaard, Toke Reinholt, 2016, I: Journal of Neuroscience, Psychology, and Economics. 9, 1, s. 14-28 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 5837818
Flest downloads
-
457
downloads
Do People Respond to the Climate Impact of their Behavior? The Effect of Carbon Footprint Information on Grocery Purchases
Publikation: Working paper › Forskning
Udgivet -
347
downloads
Context-dependent cheating: experimental evidence from 16 countries
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
233
downloads
Nudge for (the public) good: how defaults can affect cooperation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet