Maja Rudloff
Postdoc
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 2014
Formidlingsbegrebets digitalisering i Danmark: Diskursive implikationer og praktiske konsekvenser
Rudloff, Maja, dec. 2014, I: Nordisk Museologi. 2014, 2, s. 21-36 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
“There are so many things women don’t understand”: Official attitudes towards gender representation in Danish TV commercials
Rudloff, Maja, nov. 2014.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Communicative Functions of the Museum Lobby
Rudloff, Maja, Hviid Mortensen, C. & Vestergaard, V., 12 jul. 2014, I: Curator. 57, 3, s. 329-346 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
The mediatization of museums and the digital musealization of society
Rudloff, Maja, 2014.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
User Participation and Digital Museum Archives: The Change and Exchange of Meaning and Knowledge
Rudloff, Maja, 2014.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
ID: 128034686