Julia Jäkel
Professor
Institut for Psykologi
Øster Farimagsgade 2A
1353 København K
1 - 7 ud af 7Pr. side: 10
- 2014
Psychologie in der Neonatologie: rezensiert von Julia Jäkel
Jäkel, Julia, 1 jul. 2014, I: Frühe Bildung. 3, 3, s. 183-184Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
PC.94 Teaching the teachers: The hidden public health impact of preterm birth
Johnson, S., Gallimore, I., Gilmore, C., Jäkel, Julia, Strauss, V. & Wolke, D., 1 jun. 2014, I: Archives of Disease in Childhood. 99, Suppl 1, s. A68.3-A70Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Neonatale prädiktoren von rechenschwäche (Übersicht)
Jäkel, Julia & Wolke, D., jun. 2014, I: Padiatrische Praxis. 82, 3, s. 361-368 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
Preterm birth and dyscalculia
Jäkel, Julia & Wolke, D., jun. 2014, I: Journal of Pediatrics. 164, 6, s. 1327-1332 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Learning a host country: A plea to strengthen parents' roles and to encourage children's bilingual development
Leyendecker, B., Willard, J. A., Agache, A., Jäkel, Julia, Spiegler, O. & Kohl, K., maj 2014, The Challenges of Diaspora Migration: Interdisciplinary Perspectives on Israel and Germany. Ashgate Publishing Ltd, s. 289-304 16 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Eltern und Schule - Wie beurteilen türkischstämmige und deutsche Mütter sowie deutsche Lehrkräfte elterliche Verantwortung und Beteiligung?
Kohl, K., Jäkel, Julia, Spiegler, O., Willard, J. A. & Leyendecker, B., 2014, I: Psychologie in Erziehung und Unterricht. 61, 2, s. 96-111 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Neurodevelopmental pathways to preterm children's specific and general mathematic abilities
Jäkel, Julia, Bartmann, P., Schneider, W. & Wolke, D., 2014, I: Early Human Development. 90, 10, s. 639-644 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 388190595