Stig Hjarvard
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- 2008
- Udgivet
Den anden presserevolution: Videnskabet
Hjarvard, Stig, 10 okt. 2008, I: Universitetsavisen. 12, s. 22-23 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Kronik › Formidling
- Udgivet
Danmarks nye pressesystem
Hjarvard, Stig, 2008, I: Samfundsfagsnyt. 170, s. 9-25 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
En verden af medier: Medialiseringen af politik, sprog, religion og leg
Hjarvard, Stig, 2008, Frederiksberg: Samfundslitteratur. 298 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Introduction: The mediatization of religion: enchantment, media and popular culture
Hjarvard, Stig, 2008, I: Nordic Journal of Media Studies. 6, s. 3-8 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Kommunikasjonssamfunnet: Moral, praksis og digital teknologi
Hjarvard, Stig, Levold, N. (red.) & Spilker, H. (red.), 2008, I: Norsk Medietidsskrift. 15, 2, s. 156-159 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Politisk spin
Hjarvard, Stig, 2008, I: Tidsskriftet Politik. 11, 1, s. 112-113 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
TV 2 i kulturpolitisk tomrum
Hjarvard, Stig, 2008, I: Samson / Sammenslutningen af Mediestuderende. s. 23 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
The Mediatization of Religion: Enchantment, Media, and Popular Culture
Hjarvard, Stig (red.), 2008, Bristol: Intellect. 199 s. (Northern Lights. Film & Media Studies Yearbook).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The mediatization of religion: A theory of the media as agents of religious change
Hjarvard, Stig, 2008, I: Nordic Journal of Media Studies. 6, s. 9-26 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The mediatization of society: A theory of the media as agents of social and cultural change
Hjarvard, Stig, 2008, I: Nordicom Review. 29, 2, s. 105-134 30 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 11746
Flest downloads
-
6735
downloads
Mediatization: Theorizing the Interplay Between Media, Culture, and Society
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Udgivet -
5146
downloads
媒介化:社会变迁中媒介的角色
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3303
downloads
Indledning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet