Borgeroplysning eller reklame? - kampagnen under kritisk lup

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Borgeroplysning eller reklame? - kampagnen under kritisk lup. / Lorenzen, Helle; Nielsen, Charlotte Marie Bisgaard.

In: Designmatters, No. 12, 2006, p. 52-54.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Lorenzen, H & Nielsen, CMB 2006, 'Borgeroplysning eller reklame? - kampagnen under kritisk lup', Designmatters, no. 12, pp. 52-54.

APA

Lorenzen, H., & Nielsen, C. M. B. (2006). Borgeroplysning eller reklame? - kampagnen under kritisk lup. Designmatters, (12), 52-54.

Vancouver

Lorenzen H, Nielsen CMB. Borgeroplysning eller reklame? - kampagnen under kritisk lup. Designmatters. 2006;(12):52-54.

Author

Lorenzen, Helle ; Nielsen, Charlotte Marie Bisgaard. / Borgeroplysning eller reklame? - kampagnen under kritisk lup. In: Designmatters. 2006 ; No. 12. pp. 52-54.

Bibtex

@article{a025fe20f5f511ddbf70000ea68e967b,
title = "Borgeroplysning eller reklame?: - kampagnen under kritisk lup",
abstract = "Ligegyldigt hvor mange spis-sundt-kampagner, staten bombarderer os med, {\ae}ndrer vi ikke adf{\ae}rd p{\aa} et dybereg{\aa}ende plan, fordi vi opfatter kampagnen som reklamer. Burde vi gakke til kunstnerne, der ikke reproducerer, men fornyr vaner - eller ville det v{\ae}re umiddelbart mere effektfuldt at satse p{\aa} emballagedesign? Udgivelsesdato: vinter 05/06",
author = "Helle Lorenzen and Nielsen, {Charlotte Marie Bisgaard}",
note = "Charlotte Marie Bisgaard Nielsen st{\aa}r ikke som forfatter men som interviewet i udgaven p{\aa} print.",
year = "2006",
language = "Dansk",
pages = "52--54",
journal = "Designmatters",
issn = "1603-1059",
publisher = "Dansk Design Center",
number = "12",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Borgeroplysning eller reklame?

T2 - - kampagnen under kritisk lup

AU - Lorenzen, Helle

AU - Nielsen, Charlotte Marie Bisgaard

N1 - Charlotte Marie Bisgaard Nielsen står ikke som forfatter men som interviewet i udgaven på print.

PY - 2006

Y1 - 2006

N2 - Ligegyldigt hvor mange spis-sundt-kampagner, staten bombarderer os med, ændrer vi ikke adfærd på et dyberegående plan, fordi vi opfatter kampagnen som reklamer. Burde vi gakke til kunstnerne, der ikke reproducerer, men fornyr vaner - eller ville det være umiddelbart mere effektfuldt at satse på emballagedesign? Udgivelsesdato: vinter 05/06

AB - Ligegyldigt hvor mange spis-sundt-kampagner, staten bombarderer os med, ændrer vi ikke adfærd på et dyberegående plan, fordi vi opfatter kampagnen som reklamer. Burde vi gakke til kunstnerne, der ikke reproducerer, men fornyr vaner - eller ville det være umiddelbart mere effektfuldt at satse på emballagedesign? Udgivelsesdato: vinter 05/06

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 52

EP - 54

JO - Designmatters

JF - Designmatters

SN - 1603-1059

IS - 12

ER -

ID: 10186226