Borgeroplysning eller reklame? - kampagnen under kritisk lup
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Standard
Borgeroplysning eller reklame? - kampagnen under kritisk lup. / Lorenzen, Helle; Nielsen, Charlotte Marie Bisgaard.
In: Designmatters, No. 12, 2006, p. 52-54.Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Borgeroplysning eller reklame?
T2 - - kampagnen under kritisk lup
AU - Lorenzen, Helle
AU - Nielsen, Charlotte Marie Bisgaard
N1 - Charlotte Marie Bisgaard Nielsen står ikke som forfatter men som interviewet i udgaven på print.
PY - 2006
Y1 - 2006
N2 - Ligegyldigt hvor mange spis-sundt-kampagner, staten bombarderer os med, ændrer vi ikke adfærd på et dyberegående plan, fordi vi opfatter kampagnen som reklamer. Burde vi gakke til kunstnerne, der ikke reproducerer, men fornyr vaner - eller ville det være umiddelbart mere effektfuldt at satse på emballagedesign? Udgivelsesdato: vinter 05/06
AB - Ligegyldigt hvor mange spis-sundt-kampagner, staten bombarderer os med, ændrer vi ikke adfærd på et dyberegående plan, fordi vi opfatter kampagnen som reklamer. Burde vi gakke til kunstnerne, der ikke reproducerer, men fornyr vaner - eller ville det være umiddelbart mere effektfuldt at satse på emballagedesign? Udgivelsesdato: vinter 05/06
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 52
EP - 54
JO - Designmatters
JF - Designmatters
SN - 1603-1059
IS - 12
ER -
ID: 10186226