Den sprogpædagogiske betydning af tosprogede lærere i folkeskolen

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Standard

Den sprogpædagogiske betydning af tosprogede lærere i folkeskolen. / Holmen, Anne.

In: UFE- Nyt, No. Temanummer 1991, 1991, p. 16-9.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Harvard

Holmen, A 1991, 'Den sprogpædagogiske betydning af tosprogede lærere i folkeskolen', UFE- Nyt, no. Temanummer 1991, pp. 16-9.

APA

Holmen, A. (1991). Den sprogpædagogiske betydning af tosprogede lærere i folkeskolen. UFE- Nyt, (Temanummer 1991), 16-9.

Vancouver

Holmen A. Den sprogpædagogiske betydning af tosprogede lærere i folkeskolen. UFE- Nyt. 1991;(Temanummer 1991):16-9.

Author

Holmen, Anne. / Den sprogpædagogiske betydning af tosprogede lærere i folkeskolen. In: UFE- Nyt. 1991 ; No. Temanummer 1991. pp. 16-9.

Bibtex

@article{5e3c47b074d011dbbee902004c4f4f50,
title = "Den sprogp{\ae}dagogiske betydning af tosprogede l{\ae}rere i folkeskolen",
abstract = "Tosprogethed, sproglige mindretal, modersm{\aa}l, dansk som andetsprog, p{\ae}dagogik, undervisning",
author = "Anne Holmen",
year = "1991",
language = "English",
pages = "16--9",
journal = "UFE- Nyt",
issn = "0902-9982",
number = "Temanummer 1991",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Den sprogpædagogiske betydning af tosprogede lærere i folkeskolen

AU - Holmen, Anne

PY - 1991

Y1 - 1991

N2 - Tosprogethed, sproglige mindretal, modersmål, dansk som andetsprog, pædagogik, undervisning

AB - Tosprogethed, sproglige mindretal, modersmål, dansk som andetsprog, pædagogik, undervisning

M3 - Journal article

SP - 16

EP - 19

JO - UFE- Nyt

JF - UFE- Nyt

SN - 0902-9982

IS - Temanummer 1991

ER -

ID: 293719