Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik. / Hjarvard, Stig.

I: "Reklame", Nr. 2, 1997, s. 12-15.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Hjarvard, S 1997, 'Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik', "Reklame", nr. 2, s. 12-15.

APA

Hjarvard, S. (1997). Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik. "Reklame", (2), 12-15.

Vancouver

Hjarvard S. Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik. "Reklame". 1997;(2):12-15.

Author

Hjarvard, Stig. / Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik. I: "Reklame". 1997 ; Nr. 2. s. 12-15.

Bibtex

@article{6dd12dd074cb11dbbee902004c4f4f50,
title = "Kendthed eller kendskab?: Om infortainment og journalistik",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, politik, underholdning, infotainment, journalistik",
author = "Stig Hjarvard",
note = "{"}Reklame{"} udgives af Danske Reklamebureauers Brancheforening, DRB.",
year = "1997",
language = "Dansk",
pages = "12--15",
journal = "{"}Reklame{"}",
number = "2",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Kendthed eller kendskab?

T2 - Om infortainment og journalistik

AU - Hjarvard, Stig

N1 - "Reklame" udgives af Danske Reklamebureauers Brancheforening, DRB.

PY - 1997

Y1 - 1997

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - politik

KW - underholdning

KW - infotainment

KW - journalistik

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 12

EP - 15

JO - "Reklame"

JF - "Reklame"

IS - 2

ER -

ID: 231188