Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis?

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis? / Daryai-Hansen, Petra; Søndergaard Gregersen, Annette; Dupont Lundh, Susanne; Mesic, Selma.

I: Sprogforum, Bind 58, 2014, s. 60-67.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Daryai-Hansen, P, Søndergaard Gregersen, A, Dupont Lundh, S & Mesic, S 2014, 'Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis?', Sprogforum, bind 58, s. 60-67.

APA

Daryai-Hansen, P., Søndergaard Gregersen, A., Dupont Lundh, S., & Mesic, S. (2014). Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis? Sprogforum, 58, 60-67.

Vancouver

Daryai-Hansen P, Søndergaard Gregersen A, Dupont Lundh S, Mesic S. Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis? Sprogforum. 2014;58:60-67.

Author

Daryai-Hansen, Petra ; Søndergaard Gregersen, Annette ; Dupont Lundh, Susanne ; Mesic, Selma. / Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis?. I: Sprogforum. 2014 ; Bind 58. s. 60-67.

Bibtex

@article{a2e4aeae8b4b4cc0b53c4deb5a4cc619,
title = "Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart oms{\ae}ttes til undervisningspraksis?",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, sprogindl{\ae}ring, fransk, tysk, undervisning",
author = "Petra Daryai-Hansen and {S{\o}ndergaard Gregersen}, Annette and {Dupont Lundh}, Susanne and Selma Mesic",
year = "2014",
language = "Dansk",
volume = "58",
pages = "60--67",
journal = "Sprogforum",
issn = "0909-9328",
publisher = "Aarhus Universitetsforlag",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis?

AU - Daryai-Hansen, Petra

AU - Søndergaard Gregersen, Annette

AU - Dupont Lundh, Susanne

AU - Mesic, Selma

PY - 2014

Y1 - 2014

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - sprogindlæring

KW - fransk

KW - tysk

KW - undervisning

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 58

SP - 60

EP - 67

JO - Sprogforum

JF - Sprogforum

SN - 0909-9328

ER -

ID: 134966365