Søgeordsbaseret reklamering og EU-Domstolens afgørelse i de forenede sager C-236/08-C-238/08 (Google AdWords)

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Søgeordsbaseret reklamering og EU-Domstolens afgørelse i de forenede sager C-236/08-C-238/08 (Google AdWords). / Riis, Thomas.

I: NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd, Bind 79, Nr. 3, 2010, s. 246-263.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Riis, T 2010, 'Søgeordsbaseret reklamering og EU-Domstolens afgørelse i de forenede sager C-236/08-C-238/08 (Google AdWords)', NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd, bind 79, nr. 3, s. 246-263.

APA

Riis, T. (2010). Søgeordsbaseret reklamering og EU-Domstolens afgørelse i de forenede sager C-236/08-C-238/08 (Google AdWords). NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd, 79(3), 246-263.

Vancouver

Riis T. Søgeordsbaseret reklamering og EU-Domstolens afgørelse i de forenede sager C-236/08-C-238/08 (Google AdWords). NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd. 2010;79(3):246-263.

Author

Riis, Thomas. / Søgeordsbaseret reklamering og EU-Domstolens afgørelse i de forenede sager C-236/08-C-238/08 (Google AdWords). I: NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd. 2010 ; Bind 79, Nr. 3. s. 246-263.

Bibtex

@article{73f59acec9224934a98a03b517cc9733,
title = "S{\o}geordsbaseret reklamering og EU-Domstolens afg{\o}relse i de forenede sager C-236/08-C-238/08 (Google AdWords)",
author = "Thomas Riis",
year = "2010",
language = "Dansk",
volume = "79",
pages = "246--263",
journal = "N I R",
issn = "0027-6723",
publisher = "F{\"o}reningen f{\"o}r Nordiskt Immateriellt R{\"a}ttsskydd",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Søgeordsbaseret reklamering og EU-Domstolens afgørelse i de forenede sager C-236/08-C-238/08 (Google AdWords)

AU - Riis, Thomas

PY - 2010

Y1 - 2010

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 79

SP - 246

EP - 263

JO - N I R

JF - N I R

SN - 0027-6723

IS - 3

ER -

ID: 32306872