Standard
Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy. / Borgnakke, Karen.
Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. red. / Kari Kragh Blume Dahl; Jeppe Læssøe; Venka Simovska. Kbh. : Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2011. s. 39-50.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Borgnakke, K 2011, Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy. i KKB Dahl, J Læssøe & V Simovska (red), Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, Kbh., s. 39-50.
APA
Borgnakke, K. (2011). Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy. I K. K. B. Dahl, J. Læssøe, & V. Simovska (red.), Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack (s. 39-50). Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Vancouver
Borgnakke K. Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy. I Dahl KKB, Læssøe J, Simovska V, red., Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. Kbh.: Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet. 2011. s. 39-50
Author
Borgnakke, Karen. / Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy. Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. red. / Kari Kragh Blume Dahl ; Jeppe Læssøe ; Venka Simovska. Kbh. : Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2011. s. 39-50
Bibtex
@inbook{7ad05b011d594dd0b21e29c84ff28284,
title = "Skal Klafki nyt{\ae}nkes?: N{\ae}ste generation af livsf{\ae}rdigheder mellem literacy, numeracy og technacy",
author = "Karen Borgnakke",
note = "Udgivet i forbindelse med Karsten Schnacks fratr{\ae}den som professor ved Institut for Didaktik p{\aa} Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsskole ",
year = "2011",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7430-229-2",
pages = "39--50",
editor = "Dahl, {Kari Kragh Blume} and Jeppe L{\ae}ss{\o}e and Venka Simovska",
booktitle = "Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence",
publisher = "Forskningsprogram for Milj{\o} og Sundhedsp{\ae}dagogik, Institut for Didaktik, Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Skal Klafki nytænkes?
T2 - Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy
AU - Borgnakke, Karen
N1 - Udgivet i forbindelse med Karsten Schnacks fratræden som professor ved Institut for Didaktik på Danmarks Pædagogiske Universitetsskole
PY - 2011
Y1 - 2011
UR - http://www.dpu.dk/fileadmin/www.dpu.dk/forskningsprogrammer/miljoeogsundhedspaedagogik/publikationer/Schnack_3_.pdf
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 978-87-7430-229-2
SP - 39
EP - 50
BT - Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence
A2 - Dahl, Kari Kragh Blume
A2 - Læssøe, Jeppe
A2 - Simovska, Venka
PB - Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet
CY - Kbh.
ER -