Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling: Afrapportering af pilotprojektet PPK under KUUPI

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

Standard

Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling : Afrapportering af pilotprojektet PPK under KUUPI . / Juul Jensen, Christina; Jensen, Agnete Lunddahl; Dahl, Kirstine; Jensen, Carsten Selch; Sølberg, Jan.

Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2014. 138 s. (IND's Skriftserie; Nr. 35).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

Harvard

Juul Jensen, C, Jensen, AL, Dahl, K, Jensen, CS & Sølberg, J 2014, Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling: Afrapportering af pilotprojektet PPK under KUUPI . IND's Skriftserie, nr. 35, Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet.

APA

Juul Jensen, C., Jensen, A. L., Dahl, K., Jensen, C. S., & Sølberg, J. (2014). Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling: Afrapportering af pilotprojektet PPK under KUUPI . Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. IND's Skriftserie Nr. 35

Vancouver

Juul Jensen C, Jensen AL, Dahl K, Jensen CS, Sølberg J. Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling: Afrapportering af pilotprojektet PPK under KUUPI . Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2014. 138 s. (IND's Skriftserie; Nr. 35).

Author

Juul Jensen, Christina ; Jensen, Agnete Lunddahl ; Dahl, Kirstine ; Jensen, Carsten Selch ; Sølberg, Jan. / Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling : Afrapportering af pilotprojektet PPK under KUUPI . Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2014. 138 s. (IND's Skriftserie; Nr. 35).

Bibtex

@book{744936495d4d4bf8b1e6b65e6bd6e739,
title = "Praksisn{\ae}r P{\ae}dagogisk Kompetenceudvikling: Afrapportering af pilotprojektet PPK under KUUPI ",
abstract = "Som et led i K{\o}benhavns Universitets UniversitetsP{\ae}dagogiske Indsats (KUUPI) blevpilotprojektet Praksisn{\ae}r P{\ae}dagogisk Kompetenceudvikling (PPK) iv{\ae}rksat i september 2013. PPK var {\'e}t af seks strategiske projektet, som blev til p{\aa} det s{\aa}kaldte Didaktiskudvalgs anbefaling. Oprindeligt blev projektet formuleret omkring et {\o}nske om at f{\aa} belyst behovet for et udbud af kortere kurser, som kunne udbydes p{\aa} tv{\ae}rs af fakulteterne. Projektet blev udvidet til at handle om dels at belyse de eksisterende behov for kompetenceudvikling blandt underviserne, men samtidigt ogs{\aa} en unders{\o}gelse af alternativer til kurser i forbindelse med udvikling af undervisernes p{\ae}dagogiske kompetenceudvikling, hvilket fremg{\aa}r af f{\o}lgende projektbeskrivelse.",
author = "{Juul Jensen}, Christina and Jensen, {Agnete Lunddahl} and Kirstine Dahl and Jensen, {Carsten Selch} and Jan S{\o}lberg",
year = "2014",
language = "Dansk",
series = "IND's Skriftserie",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
number = "35",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling

T2 - Afrapportering af pilotprojektet PPK under KUUPI

AU - Juul Jensen, Christina

AU - Jensen, Agnete Lunddahl

AU - Dahl, Kirstine

AU - Jensen, Carsten Selch

AU - Sølberg, Jan

PY - 2014

Y1 - 2014

N2 - Som et led i Københavns Universitets UniversitetsPædagogiske Indsats (KUUPI) blevpilotprojektet Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling (PPK) iværksat i september 2013. PPK var ét af seks strategiske projektet, som blev til på det såkaldte Didaktiskudvalgs anbefaling. Oprindeligt blev projektet formuleret omkring et ønske om at få belyst behovet for et udbud af kortere kurser, som kunne udbydes på tværs af fakulteterne. Projektet blev udvidet til at handle om dels at belyse de eksisterende behov for kompetenceudvikling blandt underviserne, men samtidigt også en undersøgelse af alternativer til kurser i forbindelse med udvikling af undervisernes pædagogiske kompetenceudvikling, hvilket fremgår af følgende projektbeskrivelse.

AB - Som et led i Københavns Universitets UniversitetsPædagogiske Indsats (KUUPI) blevpilotprojektet Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling (PPK) iværksat i september 2013. PPK var ét af seks strategiske projektet, som blev til på det såkaldte Didaktiskudvalgs anbefaling. Oprindeligt blev projektet formuleret omkring et ønske om at få belyst behovet for et udbud af kortere kurser, som kunne udbydes på tværs af fakulteterne. Projektet blev udvidet til at handle om dels at belyse de eksisterende behov for kompetenceudvikling blandt underviserne, men samtidigt også en undersøgelse af alternativer til kurser i forbindelse med udvikling af undervisernes pædagogiske kompetenceudvikling, hvilket fremgår af følgende projektbeskrivelse.

M3 - Rapport

T3 - IND's Skriftserie

BT - Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling

PB - Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet

ER -

ID: 128985914