Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser: Casestudier i It-klasser og projektarbejde
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
Dokumenter
- NyeLæringsGymPæd59KB
Forlagets udgivne version, 1 MB, PDF-dokument
Bogen sammenfatter de danske feltstudier i EU-projektet Creative learning and Students perspective, CLASP. Bogens casestudier omhandler it-baserede læringsmiljøer og projektarbejde i de gymnasiale uddannelser og baserer sig på empiriske datamaterialer, interview og observation. De empiriske analyser af innovative strategier og læringsstrategier gennemføres såvel på skole-ledelsesniveau, kolleganiveau, som på det undervisningspraktiske niveau.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Syddansk Universitet |
---|---|
Forlag | Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier |
Antal sider | 217 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7938-065-4 |
Status | Udgivet - 2007 |
Navn | Gymnasiepædagogik |
---|---|
Vol/bind | 59 |
ISSN | 1399-6096 |
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 1698425