Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Standard

Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen : Rammer, potentialer og udfordringer. / Daryai-Hansen, Petra; Drachmann, Natascha; Holmen, Anne.

Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 227-249.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Harvard

Daryai-Hansen, P, Drachmann, N & Holmen, A 2018, Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer. i P Daryai-Hansen & D Albrechtsen (red), Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole, s. 227-249. <https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Tidligere_sprogstart_ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed._K_benhavns_Universitet.pdf>

APA

Daryai-Hansen, P., Drachmann, N., & Holmen, A. (2018). Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer. I P. Daryai-Hansen, & D. Albrechtsen (red.), Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed (s. 227-249). Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Tidligere_sprogstart_ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed._K_benhavns_Universitet.pdf

Vancouver

Daryai-Hansen P, Drachmann N, Holmen A. Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer. I Daryai-Hansen P, Albrechtsen D, red., Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. 2018. s. 227-249

Author

Daryai-Hansen, Petra ; Drachmann, Natascha ; Holmen, Anne. / Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen : Rammer, potentialer og udfordringer. Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen ; Dorte Albrechtsen. Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 227-249

Bibtex

@inbook{c616220e69dc49fda099ece944f3d33a,
title = "Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer",
author = "Petra Daryai-Hansen and Natascha Drachmann and Anne Holmen",
year = "2018",
language = "Dansk",
pages = "227--249",
editor = "Petra Daryai-Hansen and Dorte Albrechtsen",
booktitle = "Tidligere sprogstart",
publisher = "Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen

T2 - Rammer, potentialer og udfordringer

AU - Daryai-Hansen, Petra

AU - Drachmann, Natascha

AU - Holmen, Anne

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 227

EP - 249

BT - Tidligere sprogstart

A2 - Daryai-Hansen, Petra

A2 - Albrechtsen, Dorte

PB - Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen

CY - Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole

ER -

ID: 210912942