Trine Louise Schreiber
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 15B Bygning 15B (Afsnit 2), Bygning: 15B-2-13
Medlem af:
- Udgivet
Bibliotekaren og det private arbejdsmarked
Schreiber, Trine Louise, 2000, Kbh.: Danmarks Biblioteksskole, Institut for Biblioteksudvikling. 3610 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
- Udgivet
Bibliotekarerne
Schreiber, Trine Louise & Elbeshausen, Hans, 2006, Frederiksberg: Samfundslitteratur. 221 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
- Udgivet
Bibliotekarerne - en profession der former og formes af et aktør-netværk.
Schreiber, Trine Louise, 30 dec. 2018, I: Nordisk Tidsskrift for Informationsvidenskab og Kulturformidling. 7, 3, 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Bibliotekarprofessionen siden 1960'erne
Schreiber, Trine Louise, 2006, Bibliotekarerne : en profession i et felt af viden, kommunikation og teknologi. Kbh.: Samfundslitteratur, s. 15-47Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Biblioteker og læring
Schreiber, Trine Louise, 2005, I: Biblioteksskole Nyt. 2/3, s. 6-7Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Bibliotekerne ved de almene gymnasiale uddannelser
Schreiber, Trine Louise, 2005, [Danmarks Biblioteksskole].Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
- Udgivet
Biblioteket som igangsætter af et videnfællesskab
Schreiber, Trine Louise, Aggerbeck, M. & Frederiksen, K., 2006, I: DF-Revy. 1, s. 8-10Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Codification of knowledge using discourse analysis
Schreiber, Trine Louise & Moring, Camilla, 2001, 11th Nordic Conference on Information and Documentation, Reykjavik, Iceland, May 30-June 1, 2001. ReykjavikPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
- Udgivet
Conceptualizing students´ written assignments in the context of information literacy and Schatzki´s practice theory
Schreiber, Trine Louise, 2014, I: Journal of Documentation. 70, 3, s. 346-363 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Continuing education and information technology
Pors, N. O. & Schreiber, Trine Louise, 1997, Library and information studies : research and professional practice : proceedings of the 2nd British-Nordic Conference on Library and Information Studies, Queen Margaret College, Edinburgh, 1997. London: Taylor GrahamPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
ID: 44929049
Flest downloads
-
1970
downloads
Studerende, læring og webtutorials: En analyse af 3 norske læringssystemer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
1217
downloads
Bibliotekerne ved de almene gymnasiale uddannelser
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
982
downloads
Evaluating the role of web-based tutorials in educational practice: using interpretative repertoires an meaning negotiation in a two step analysis
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet