Tine Brøndum

Tine Brøndum

Postdoc


  1. 2021
  2. Ikke-udgivet

    Refugee stories about war and welfare

    Brøndum, Tine, 2 dec. 2021, (Ikke-udgivet) s. 1-8. 8 s.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Educating for diversity: A balancing act

    Brøndum, Tine, 25 nov. 2021, Rethinking education in light of global challenges: Scandinavian perspectives on culture, society and the Anthropocene. Hellesdatter Jacobsen, G., Paulsen, M., Gardsdal, J., Von Brömssen, K., Koefoed, O. & Bjerg Petersen, K. (red.). Routledge, s. 24-36 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Medborgerskab på læreruddannelsen: – mod myndiggørelse eller fremmedgørelse?

    Brøndum, Tine, 15 okt. 2021, I: POLIS: Tidsskrift for samfundsfagsdidaktik. 3, s. 119-131 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  5. 2020
  6. Udgivet

    Interkulturel didaktik

    Brøndum, Tine, Meisner, M. & Hobel, P., 29 sep. 2020, Forlaget Frydenlund . 183 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  7. 2018
  8. Udgivet

    Lærdommens slavehær

    Plum, M. & Brøndum, Tine, 23 nov. 2018, I: Weekendavisen.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  9. Udgivet

    Narrativ analyse: lærerstuderendes skoleerindringer og selvfortællinger som eksempel

    Brøndum, Tine, 2018, Kvalitative analyseprocesser: med eksempler fra det pædagogisk psykologiske felt. Bøttcher, L., Kousholt, D. & Winther-Lindqvist, D. (red.). Frb.: Samfundslitteratur, s. 111-137 26 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Skoleerindringer og læreridentifikation

    Brøndum, Tine, 2018, I: Gymnasiepædagogik. 113, s. 95-110

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  11. 2017
  12. Udgivet

    Fortællinger mellem erindring og forventning: Ph.d.-præsentation

    Brøndum, Tine, 2017, I: Tidsskrift for Professionsstudier. 25, s. 100-103 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  13. 2016
  14. Narratives of (teacher) identity, community and democratic learning

    Brøndum, Tine, 2016, Stories that make a difference: Exploring the collective, social and political potential of narratives in adult education research. Formenti, L. & West, L. (red.). Lecce: Pensa Multimedia Editore, s. 38-45 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  15. 2015
  16. Kulturkamp uden kulturmøder: Etnisk delte skoler i Bosniens efterkrigstid

    Brøndum, Tine, 2015, Interkulturel pædagogik. Hobel, P. (red.). Kbh.: U Press, s. 93-108 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 Næste

ID: 164257246