Tine Brøndum
Postdoc
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S
- 2021
- Ikke-udgivet
Refugee stories about war and welfare
Brøndum, Tine, 2 dec. 2021, (Ikke-udgivet) s. 1-8. 8 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Educating for diversity: A balancing act
Brøndum, Tine, 25 nov. 2021, Rethinking education in light of global challenges: Scandinavian perspectives on culture, society and the Anthropocene. Hellesdatter Jacobsen, G., Paulsen, M., Gardsdal, J., Von Brömssen, K., Koefoed, O. & Bjerg Petersen, K. (red.). Routledge, s. 24-36 13 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Medborgerskab på læreruddannelsen: – mod myndiggørelse eller fremmedgørelse?
Brøndum, Tine, 15 okt. 2021, I: POLIS: Tidsskrift for samfundsfagsdidaktik. 3, s. 119-131 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- 2020
- Udgivet
Interkulturel didaktik
Brøndum, Tine, Meisner, M. & Hobel, P., 29 sep. 2020, Forlaget Frydenlund . 183 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
- 2018
- Udgivet
Lærdommens slavehær
Plum, M. & Brøndum, Tine, 23 nov. 2018, I: Weekendavisen.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Kronik › Formidling
- Udgivet
Narrativ analyse: lærerstuderendes skoleerindringer og selvfortællinger som eksempel
Brøndum, Tine, 2018, Kvalitative analyseprocesser: med eksempler fra det pædagogisk psykologiske felt. Bøttcher, L., Kousholt, D. & Winther-Lindqvist, D. (red.). Frb.: Samfundslitteratur, s. 111-137 26 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Skoleerindringer og læreridentifikation
Brøndum, Tine, 2018, I: Gymnasiepædagogik. 113, s. 95-110Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- 2017
- Udgivet
Fortællinger mellem erindring og forventning: Ph.d.-præsentation
Brøndum, Tine, 2017, I: Tidsskrift for Professionsstudier. 25, s. 100-103 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- 2016
Narratives of (teacher) identity, community and democratic learning
Brøndum, Tine, 2016, Stories that make a difference: Exploring the collective, social and political potential of narratives in adult education research. Formenti, L. & West, L. (red.). Lecce: Pensa Multimedia Editore, s. 38-45 8 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 2015
Kulturkamp uden kulturmøder: Etnisk delte skoler i Bosniens efterkrigstid
Brøndum, Tine, 2015, Interkulturel pædagogik. Hobel, P. (red.). Kbh.: U Press, s. 93-108 16 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 164257246