Raimundo José Elicer Coopman
Postdoc
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 15, 2100 København ÃÂ
ORCID: 0000-0002-9772-6646
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2021
Epidemiological models and the problem of coherence: From the critical justification to a practice of teaching mathematical modelling
Blomhøj, M. & Elicer, Raimundo, 31 dec. 2021, I: Quadrante. 30, 2, s. 79-100 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
A crowd size estimation task in the context of protests in Chile
Elicer, Raimundo, 2021, Preceedings of the Ninth Nordic Conference on Mathematics Education: Bringing Nordic mathematics education into the future. Nortvedt, G. A., Buchholtz, N., Fauskanger, J., Hreinsdóttir, F., Hähkiöniemi, M., Jessen, B. E., Kurvits, J., Liljekvist, Y., Misfeldt, M., Naalsund, M., Nilsen, H. K., Pálsdóttir, G., Portaankorva-Koivisto, P. & Wernberg, A. (red.). Skrifter från SMDF, s. 33-40 8 s. (SMDFs skriftserie; Nr. 14).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
ID: 330618575
Flest downloads
-
45
downloads
Computational thinking and mathematics viewed as transdisciplinary configurations
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
42
downloads
A Critical Case Study on the Implementation of Computational Thinking in Mathematics Education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
32
downloads
Computational thinking in Denmark from an anthropological theory of the didactic perspective
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet