Niels Grønbæk

Niels Grønbæk

Professor emeritus

Medlem af:


    1. 2020
    2. Udgivet

      Efteruddannelse i CAS – erfaringer fra fire år med CMU

      Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., 5 dec. 2020, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2020, 4, s. 26-45

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. 2019
    4. Udgivet

      Teachers’ choices of digital approaches to upper secondary calculus

      Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., 2019, Calculus in upper secondary and beginning university mathematics - Conference proceedings. Monaghan, J., Nardi, E. & Dreyfus, T. (red.). Kristianssand, Norway: MatRIC, s. 67-70

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    5. 2018
    6. Udgivet

      Proceedings of the Fifth ERME TOPIC CONFERENCE (ETC 5) on Mathematics Education in the Digital Age (MEDA), 5-7 September 2018, Copenhagen, Denmark

      Weigand, H. (red.), Clark-Wilson, A. (red.), Donevska-Todorova, A. (red.), Faggiano, E. (red.), Grønbæk, Niels (red.) & Trgalova, J. (red.), 2018, University of Copenhagen. 329 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

    7. 2017
    8. Udgivet

      Matematik - et fag på anfordring

      Grønbæk, Niels, aug. 2017, I: MONA: Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2017-3, s. 80-83

      Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatForskning

    9. Udgivet

      Challenges in Teaching Praxis When CAS Is Used in Upper Secondary Mathematics

      Grønbæk, Niels, Larsen, C., Bang, H., Weigand, H., Lavicza, Z., Monaghan, J., Heid, M. K., Thomas, M. & Drijvers, P., 2017, Proceedings of the 13th International Congress of Mathematical Education: ICME-13. Kaiser, G. (red.). Springer, s. 661-662 (ICME-13 Monographs).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      Coaching and engaging. Developing teaching with CAS in High School

      Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., 2017. 2 s.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

    11. Udgivet

      Out- and insourcing, an analysis model for use of instrumented techniques

      Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., 2017, Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Dooley, T. & Gueudet, G. (red.). Dublin: DCU Institute of Education and ERME, 8 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

    12. Udgivet

      Task Design for Students’ Work with Basic Theory in Analysis: The Cases of Multidimensional Differentiability and Curve Integrals

      Gravesen, K. F., Grønbæk, Niels & Winsløw, Carl, 2017, I: International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education. 3, 1, s. 9-33 25 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    13. 2016
    14. Udgivet

      Lifting Problems for Normed Spaces

      Grønbæk, Niels, 2016, I: Annals of Functional Analysis. 7, 1, s. 118-126.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    15. 2015
    16. Udgivet

      Hvem skal samle handsken op?

      Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., jun. 2015, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2015, 2, s. 85-89

      Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 5 Næste

    ID: 11398